.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز رادیو و تقدیر از عوامل برنامه ساز رادیو تبرستان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران اولویت این مرکز را در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری برنامه سازی خلاقانه با محوریت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اعلام کرد .

به گزارش شمال نیوز ، حمیدی در مراسم گرامیداشت روز رادیو با اشاره به محرومیت های صنعتی مازندران و نرسیدن به جایگاه واقعی در کشاورزی گفت : با برنامه سازی و تولید برنامه های گفتگو محور در صدا و سیمای مرکز مازندران می توان راهکارهای جدیدی را به مدیران استانی ارائه کرد .

وی همچنین با قدردانی از تلاش برنامه سازان و عوامل رادیو طبرستان از این واحد به عنوان نخستین مرکز 24 ساعته صدای استانها نام برد و از راه اندازی 3 استودیوی جدید رادیویی در آینده نزدیک خبر داد .

در ادامه،  بهرام دارابی معاون صدای مرکز مازندران نیز در این مراسم با اشاره به موفقیتهای صدای مرکز در جشنواره های سراسری و بین المللی، از تهیه و تولید دو اثر مهم و فاخر، یکی  با موضوع و محوریت قصه های قرآنی مشتمل بر آیات و روایات،  و دیگری با موضوع شخصیت والای امیر مومنان حضرت علی (ع)  و یاران باوفایش خبر داد و افزود سری جدید برنامه گلبانگ ساحل نیز از 27 خرداد  ماه سال جاری از صدای شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات عوامل برنامه ساز رادیو تبرستان تقدیر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.